Advertisement

ביידן ביבי - 'פרחי ירושלים' הוציאו שיר תמיכה בנתניהו, ו"זכו" לפרץ של ... : נאומו המלא של נפתלי בנט.

ביידן ביבי - 'פרחי ירושלים' הוציאו שיר תמיכה בנתניהו, ו"זכו" לפרץ של ... : נאומו המלא של נפתלי בנט.. אז בינתיים אין מימון הגנתו של ביבי מתקציב המדינה, אבל השימוש בשר המשפטים למטרה הזאת הוא צעד קטן במסע בן מיליוני השקלים. איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. ביידן:כן גם שמח לראות שלא איבדת את ביידן: גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים. אני לא מסכים אתך על דבר ארור אחד, אבל אני אוהב אותך.

שילך ביבי לכל הרוחות, את מי הוא עוד מעניין (חוץ מאיזה מליון איש?!) לאיזה רפי שכל מכוונות ההודעות שלך כל אוהב ישראל חייב, אבל חייב להצביע נגד החוק של בנט לפיד ובעד החוק של עם ישראל! ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו.

ביבי נתניהו - ×'× ×™×ž×™×Ÿ × ×ª× ×™×"ו ×—×™×™×' ×œ× ×¤× ...
ביבי נתניהו - ×'× ×™×ž×™×Ÿ × ×ª× ×™×"ו ×—×™×™×' ×œ× ×¤× ... from www.haokets.org
רמי יצהר 17 בנובמבר 2020. ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי. ביבי, לעומת זאת, שינה את כיוון חייו המקצועיים, נטש את עולם העסקים ופנה לפוליטיקה, נישא בין היתר על משנתו ללוחמה בטרור, שהתעוררה כחלק מניסיונו להנציח את אחיו. איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו:

סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו.

איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. ^ ביבי, אתה ראש הממשלה הגדול ביותר ביצירת אשליות. פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. ביידן:כן גם שמח לראות שלא איבדת את ביידן: ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב): גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים. וכמובן היה שם גם האקדח… הוא מכיר את נתניהו זמן רב. פתרון שתי המדינות הוא הפתרון היחיד אך לדעתי במצב הקיים במזרח התיכון קשה מאוד להגיע לשלום, הבהיר ביידן. בישראל זעמו על ממשל ביידן: ביבי, לעומת זאת, שינה את כיוון חייו המקצועיים, נטש את עולם העסקים ופנה לפוליטיקה, נישא בין היתר על משנתו ללוחמה בטרור, שהתעוררה כחלק מניסיונו להנציח את אחיו. ביבי וריבלין לחצו ידיים, כיממה לפני שהכנסת בחרה נשיא מדינה. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם:

בישראל זעמו על ממשל ביידן: ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם: סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא.

זמן קפה - עמוד 4 - כל מה שמעניין
זמן קפה - עמוד 4 - כל מה שמעניין from coffee-tester.com
מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין: כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. המחלוקת שלי עם ביבי היא שהוא חושב שאפשר לחיות עם ההתנחלויות ואני חושב שלא. ביבי, לעומת זאת, שינה את כיוון חייו המקצועיים, נטש את עולם העסקים ופנה לפוליטיקה, נישא בין היתר על משנתו ללוחמה בטרור, שהתעוררה כחלק מניסיונו להנציח את אחיו. נאומו המלא של נפתלי בנט. ביבי חבר שלי בארבעים השנים האחרונות.

מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין:

ביבי וריבלין לחצו ידיים, כיממה לפני שהכנסת בחרה נשיא מדינה. אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה. המחלוקת שלי עם ביבי היא שהוא חושב שאפשר לחיות עם ההתנחלויות ואני חושב שלא. הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: וכמובן היה שם גם האקדח… הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו. רז מאיר ונוי ביבי מתחת לחופה (אינסטגרם). רמי יצהר 17 בנובמבר 2020. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. שילך ביבי לכל הרוחות, את מי הוא עוד מעניין (חוץ מאיזה מליון איש?!) לאיזה רפי שכל מכוונות ההודעות שלך כל אוהב ישראל חייב, אבל חייב להצביע נגד החוק של בנט לפיד ובעד החוק של עם ישראל!

נתניהו:אני מאוד שמח לשמוע זאת. איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. סאקי נשאלה בתדרוך מדוע נתניהו וביידן עדיין לא שוחחו, ומתי תתקיים שיחה כזו. בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי.

ביבי מודה: מדובר בהרוגים, לא במתים - הארץ - זמן קפה
ביבי מודה: מדובר בהרוגים, לא במתים - הארץ - זמן קפה from coffee-tester.com
ביבי חבר שלי בארבעים השנים האחרונות. נתניהו:אני מאוד שמח לשמוע זאת. הוא מכיר את נתניהו זמן רב. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: בישראל זעמו על ממשל ביידן: אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה.

נתניהו:אני מאוד שמח לשמוע זאת.

ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. ^ ביבי, אתה ראש הממשלה הגדול ביותר ביצירת אשליות. גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. כשנשאלה אם ביידן לא משוחח עם נתניהו בכוונה, השיבה סאקי בשלילה: גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים. אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה. חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם. כהנא אם אפשר להודיע האם אתם תחברו לשמאל או שתישארו עם הימין עם ביבי. אני לא מסכים אתך על דבר ארור אחד, אבל אני אוהב אותך. *מדברים רק ביומולדת הבא* pic.twitter.com/vli2c9h2bn. הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו.

גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו ביידן. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה.

Posting Komentar

0 Komentar